11.11.2013

* Lisää kirppislöytöjä * More from Fleamarket *


50-luvun tyyli on niin mun juttu. Nämä ihanuudet löytyi kierrätyskeskuksesta pilkkahintaan. Haarukoita ja veitsiä pastellikahvoilla. 


70-luvultakin moni juttu kiehtoo ja viehättää. Näitä kukkapeilejä ei voinut sivuuttaa kun tulivat vastaan kirpputorilla. Nyt iso kukkanen roikkuu eteisessä vessan ovea vastapäätä. Piti ostaa kokovartalopeili eteiseen, mutta kun törmäsin kukkaseen, saa ylävartalopeili kelvata :D.
 Pieni vihreä on taskupeili. Se maksoi vain 0,60€. Pieni keltainenkin minulla on, olen saanut sen isoäidiltäni kauan sitten.  


Kyseessähän on Mäkisen Kuvastin Oy:n valmistamat peilit. Kukkapeilejä valmistettiin 1970-luvulla ja nyt niitä saa taas uutenakin. Ainakin isoja. 

Tervetuloa uusi lukija:). 

Uusi viikko, uudet kujeet... 

- Anu- 

2 kommenttia:

Irmeli kirjoitti...

Voi ei, apua nuo pastellikahvalliset ruokailuvälineet! Ne ovat kyllä unohtumattomia ja niin kauniita.

Kukkapeilin omistaja olin itekkin 70-luvulla :)

Mukavia löytöjä teit :)

Vintage kirjoitti...

Irmeli, en ollut uskoa silmiäni kun näin ne ruokailuvälineet. En edes tiennyt tuonvärisiä kahvoja olevan.

Itse olen haaveillut kukkapeilistä 70-luvulta saakka:). Hyvää kannattaa odottaa..